12 czerwca 2016

Hej!

Ostatnio natknęłam się na stronę, która bardzo mnie zainteresowała. Dlaczego? Pozytywne opinie, komentarze, skłoniły mnie do obejrzenia sklepu Bonprix, gdzie myślę, że każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie. Nie jestem zwolenniczką ubrań, które ze względu na słabą jakość tracą swój dawny wygląd, więc z racji tego postanowiłam pilniej śledzić stronę Bonprix i blogi modowe, na których czytałam wszelakie opinie. Po jakimś czasie przyszła do mnie paczka z owego sklepu. Byłam szczerze zadowolona, kiedy zobaczyłam, że rzeczy, które zamówiłam - są świetnej jakości, a na dodatek, na przesyłkę nie czekałam długo. Zatem chciałabym Wam pokazać moje zdobycze i chętnie polecić wyżej wspomniany sklep. Mam nadzieję, że będziecie tak samo zadowoleni, jak ja. :) Pozdrawiam!
 
  Idealna bluza na chłodniejsze dni. Wygląda świetnie i jest bardzo wygodna, znajdziecie ją tu: bluzy bonprix
 
 Koszulka w sam raz na lato - nadruk nie ściera się, jest dobra na upalne dni i mogę ją Wam gorąco polecić: bluzki i koszulki bonprix
 Biała koszulka pasuje do wszystkiego i można ją połączyć na wiele różnych sposobów: bluzki i koszulki bonprix
 Jako że uwielbiam duże i pojemne torebki, znalazłam również takową dla siebie. Jest wykonana z bardzo dobrego materiału, idealna na wyjazd na wakacje, gdzie trzeba spakować więcej rzeczy: torebki bonprix
Kamizelka - świetnie prezentująca się na równie chłodne oraz ciepłe dni, posiada dwie kieszonki i jest świetnym dodatkiem do różnych stylizacji: kamizelki bonprix

5 komentarzy:

  1. Torebka skradła moje serce :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy zamówiłaś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobała mi się bluza, jest świetna! Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka podoba mi się najbardziej, idzie lato, czas zaopatrzyć szafę w lżejsze ubrania! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka "Holidays" jest świetna! Pamiętam ten sklep, moja ciocia kiedyś prenumerowała katalog i zawsze podczas pobytu u niej lubiłam go sobie przejrzeć. :3

    rhunonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, napisz w komentarzu, a na pewno zrobię to samo. :)